loading...
مهدی یاور
منوی اشتراک

به کمک این منو (متحرک در سمت راست سایت)  شما می توانید مطالبی را که در سایت مشاهده می کنید را در دیگر سایت ها و حساب های کاربری خود داشته باشید و یا در ایمیل خود ذخیره کنید.

AddThis Sharing
Show
آخرین ارسال های انجمن
mahdiyavar بازدید : 42256 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (5)

 بازنشر از موبایل اسلامی 


 با سلام

با اینکه وبلاگ ما در مورد موبایله ولی چون دیدم خودم ودوستان زیادی با مودم های 

z-cyber مشکل اتصال به اینترنت دارند براتون آموزش و فایل درایورشو برای آپدیت گذاشتم.

دو راه برای آپدیت و نصب  درایور داریم:

1) آموزش مرحله به مرحله با تصاویر

2)دانلود درایور

 

*** برای مشاهده آموزش و دریافت لینک دانلود و کد عبور برای دانلود فایل درایور ابتدا از قسمت عضویت سریع عضو شوید و با ورود به ادامه مطلب رمز خود را دریافت کنید

در ضمن اگر مطلب بدردتون خورد  و پسندیدید نظر و لایک یادتون نره.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شم در تاریخ 1393/03/08 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون
مدت ها بود که می خواستم ویندوز7 نصب کنم ولی به خاطر مشکل اینترنت مجبور بودم از ویندوز ایکس پی استفاده کنم
و هر چی توی سایت ها می گشتم فقط اینجا پیداش کردم
بازم ممنون
پاسخ : سلامت باشید.

این نظر توسط mahmoud در تاریخ 1392/12/02 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

درایور 7 که نداره بابا
داخل فایل دانلود نیست
الکی وقتمو هدر دادم

سلام
درایور هست فایل ها قبل از قرار دادن روی سایت تست شده اند

این نظر توسط hadi در تاریخ 1392/08/14 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

دانلود کردم ولی فایل onzip نمیشه
پاسخ : با سلام
قبلا فایل مشکلی نداشته
و بار اول است که در باز گشایی مشکل دارید
دوباره امتحان کنید و یا دانلود شما مشکل دارد

این نظر توسط مصطفی رحمانی شهرکی در تاریخ 1392/06/27 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

درایورسون کجاست من که ندیدم
پاسخ : باسلام
درايور 7 داخل همان فايل دانلود هست
موفق باشيد

این نظر توسط m در تاریخ 1392/06/20 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون
مدت ها بود که می خواستم ویندوز7 نصب کنم ولی به خاطر مشکل اینترنت مجبور بودم از ویندوز ایکس پی استفاده کنم
و هر چی توی سایت ها می گشتم فقط اینجا پیداش کردم
بازم ممنون
پاسخ : تقدیم به شما و همه کاربران سایت


کد امنیتی رفرش
نظرات

سلام. از بازدید شما متشکریم. مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
به نظر من....ا


سلام. از بازدید شما متشکریم. مطالب سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
به نظر من....ا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    لوگو های همسنگران

    با سلام

    لوگوهای مذهبی را در سایت خود درج کنید تا به دیگران معرفی شوند و همجنین رتبه ی آنها ارتقا یابد

    همسنگرانی که لوگو ما را قرار داده اند اطلاع دهند.

    مشاهده و دریافت کد لوگو ما


    لوگو های همسنگران






    ثامن تم
    پرسش و پاسخ آنلاین

    با سلام

     شما کاربران عزیز در صورت داشتن مشکل و سوال نظر انتقاد یا پیشنهاد و یا نیاز به تماس آنلاین با مدیر سایت می توانید از منوی پایین سایت اقدام نمایید و پاسخ خود را به صورت لحظه ای یا کمتر از چند ساعت دریافت کنید.


    نوای منتخب

    برای دانلود بر روی فلش کلید سبز رنگ کلیک کنید.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 488
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 442
  • بازدید ماه : 370
  • بازدید سال : 12,236
  • بازدید کلی : 166,081